Saturday, February 14, 2009

di sini saye bermule.....hak3

assalamualaikum salam bahagia...(poyo je)
stelah didesak oleh shbt sye yg agk psiko tu...
sye pun bt laa mende alah neh....
huhu...cm susah je nk bt mnatang blog2 ni...
tp thanks r kt pacat...tulun saye....
cm besa laa kan...sape xknai pacat....
bersemangat sgguh shbt sye tuh...hak3
muke dye tym dye bt neh....sgt mggelikan ht...hak3
eh..eh...
xbaeklaa ktuk org yg tlh bsusahpayah tulun kite ye tak??
baeklah....maaf ye pacat...=)




oh ya...
sye bt bnde alah ni lm kol 9 td...
pilih layout yg mana pacat kate xcntik...
sye snyap jela...
tbe2 ble dh jd, dye xhbeh2 puji layout sye...
ape laaa pacat ni...
xtetap pndirian...
haha..
then, pg amek killer kt kerinchi....
poyo je...
hehe....
cm rombongan cik kiah lak g rmay2...
dhla spnjg jln pacat giat bbenor hah..
jalan laju2...astu gelak...
jalan cket...gelak lg....
lth sye kne ikot rntak dye tw..huhu
bpeloh2 sye dbuatnye...
pacat tu lak....(haha...xtahan glk laa kt mmber sye sorg neh..)
dhla pakai sweater...astu pakai sportshoes tgh mlm...
gila smgt laa baby sya kite ni!!
(pacat,terime kasih bt sye gelak mlm neh..hihi)


tu jela kot...
sye pon xbpe reti g mnde alah ni...
nt laa slow2...
hak3....


so...rjen2 la eh follow blog sye neh...
hi!hi!hi!


salam.

12 comments:

fieqa said...

salam..
hak3..

wallaweiii...
asal tema aku nye cerita lak nie..hahahaha!!

lawakk la ko..

ngahaha...
huaa2..
akhernye dah wat blog dah..
padan mukerr kene physco ngn aku!

haduiihh..penat g kerinchi..hahaha..
qilah,
ko kene upah ktowg okey coz sgt penat..
amek gambaq dala x jadi..ngahaha...

uiskkhh..gelak saja aku..hahahakk.happy**..ngee

Aliaa Zulkifli said...

hahaha!
sabar,ruhan. pacat mmg selalu overexcited...
cube ko bgtau aku, bile mase dia pernah xsemangat?
kikiki!

Anonymous said...

Salam,
ruhan,cer hang gitau aku sesuatu yg aku taktau lgi.

Kalo stkt gitau piqa tu overexcited, aku dah letih layan dier(aku kan dok tepi dia)haha..mawu aku pekup tlingaa!!haha.jahatnya aku~ngeh3..

Jangan marah cik piqa ye..^_^
ruhan,jemput la ke blog ku~~

salam..

fieqa said...

to alia,

oiiit...
ne de la..suke ati je..
aku control lagi okey aku nye excited..
ngahahaaa!!

fieqa said...

eh, silap tue,,abes alia marahh..

TO ALIAA...(hahaha!!!)


to munirah,

sanggup kamu kata begitu,
xnak dok sebelah ko.
nak pindah tmpat jega la..weee~~~

uiskh,
pelik aku.
kat kelas aku bising ke..
aku raserr aku senyap je..heran~..


hahaaa~

fieqa said...

hahahaa!!
blog nie cam aku punyerr je..

suke hati aku la nk nyebok kat sini .hahahaa..

;p


;p

;p

qilaraf said...

senyap?
cm xprnh je..
weh, bak kate aliaa,
jom jdkn tmpt blog n tmpt gosip sal fieqa.. best sket..
wahaha just kiddin..
jgn mare ye

fieqa said...

oit2..ne de laa qilah..sanggup kamu perkatakan begitu kepada ku..wahahaa!.

isyhh2..x bek NOOooo..(NOOooo..?? cam kenai jeq?)..hahahaa!!

uit, x bek tw..kalo cite mnde baek sal aku xpela.hik3

Aliaa Zulkifli said...

owh, pacat, saggup ko kte ko senyap kt kelas??
masyallah!
since when tu?
x hengat pon!

btw, ko mmg ske nyibuk kt blog neh.
blog ko ke ruhan?
sian bdk kecik tu...

shoh,shoh!
g kt blog ko.

fieqa said...

eii,aku senyap la KADANG2..ngahahaa

eiit, suke ati aku laa..
ape laa.bukan aku mintak..
dah ruhan yg tulis..haha!!
erks,tapi kadang2 aku bg idea gak nak tulis post ape..
dah dia yang nak wat,aku x terlibat..hahahaakk~

Anonymous said...

btoi2 laaa ko ni pacat.....
sgt suke mengglemerken dri sniri...
tw x huduh prgai tu????
ntah bile ko jd watak utama lm blog aku ni pon aku xtw...


aliaa..munirah..killer..
tlg laaa halau pacat ni....
buhsan aku!!!!asyik cite dye je hah!!
astu slhkn aku...dye yg pkse aku tls sal dye xingat lak....huk3

fieqa said...

erks, saya memohon sejuta kemaafan..;p..huk2